Monday, May 8, 2017

Mesej Yang Shiro Cuba Sampaikan Adalah Sampah - Boboi


Shiro hanya lakukan provokasi murahan berkenaan tugas dan tanggungjawab seorang wakil rakyat. Adakah Shiro berasa megah apabila watak2 yang dibawa pada malam itu berjaya membodohkan orang? Dan dia tidak sepatunya hina Mokhris Boboi.. kesian macai2 terpaksa membuat kenyataan2 untuk pertahankan Mokhris Boboi akibat dari watak2 bodoh yang dipertunjukkan oleg Shiro... Tiada mesej apa pun dibawa dalam segmen lawak Shiro, yang dibawa hanya kebodohan dan menghina. kesian pada Shiro yang terlupa siapa mereka sebenarnya.. patutlah tidak dinobatkan sebagai juara.

Watak YB yg dia bawa seolah menghina Mokhris Boboi seperti peminta sedekah... Tidak sepatutnya Shiro perlagakkan watak2 seperti itu walaupun hanya untuk meraih undi simpati yang selalu dibuat Mokhris Boboi sewaktu berceramah kempen bunga ppbm. Shiro cuba menyampaikan mesej sampah dan jadikan medan maharaja lawak mega ni untuk berkempen politik menghina. tidak sepatutnya Shiro yang ternyata totok bunga ppbm berbuat demikian. amat memalukan dan menjengkelkan.


Shiro buat lawak dlm MLM nak perli Mokhris Boboi rupanya yer... adegan2 seeprti iu mmg tak ubah seperti apa yang telah dibuat oleh Mokhris Boboi sejak dua menjak ini.. sampai begitu sekali digunakan kesempatan berkempen politik pulak.. kesian lembu2 siber bunga ppbm terpaksa menggunakan retis lawak bangang untuk berkempen untuk mereka.. dah takdak modal lagi ka bunga ppbm.. selepas ni apa lagi mesej sampah yang akan digunakan untuk mengaibkan pemimpin..

Artis Malaysia harus sedar diri siapa anda sebelum mahu mendabik dada yang anda semua hebat setakat dalam lingkungan taik2 kucing saja.. Team Boboi FC

No comments:

Post a Comment