Monday, September 5, 2016

Hadir Seorang Penyamun Untuk Berbaik Dengan Peliwat ...



Mahathir Mohamad hadir ke Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bagi menyatakan sokongan terhadap permohonan Anwar Ibrahim bagi mencabar Akta Majlis Keselamatan Negara (MKN) 2016. Agak2 Kisah Anwar dulu2 yg usung2 tilam tu dan Reformasi bagai tu apa? Mimpi melancap Imiginasi Halusinasi kepala butoh ka..

Bekas perdana menteri pernah memecat Anwar pada 1998, ketika itu timbalannya, diiringi oleh Timbalan Presiden PKR Azmin Ali dan macai seumur hayat madey - Khairuddin Abu Hassan.

Langkah itu dilihat sebagai sokongan moral terhadap Anwar kerana kedua-dua pemimpin itu kini senada menentang akta itu dan menolak kepimpinan Datuk Seri Najib Razak dan 2 ekor tu juga sudah lupa anatara satu sama lain ada dendam.. kenapa yer.. kuasa punya pasal.. Reformasi 1998 sudah masuk tong sampah ka.. slogan lawan tetap lawan mana? sudah xda kah.....

Anwar, yang juga bekas ketua pembangkang, memohon pengisytiharan bahawa Akta MKN bertentangan dengan perlembagaan.. kahkahkah... anwar sudah lupakah.. dia kedalam sapa punya kerja..

Mahathir setakat ini enggan mengulas kehadirannya di mahkamah itu hari ini.

Mereka malah bertegur sapa dan bersalaman dalam mahkamah ketika tiada sidang, sambil diperhatikan oleh anggota polis dan hadirin yang hadir.

Tangan kiri Anwar juga kelihatan menggenggam tangan kiri Mahathir .. baik raba saja cadok tu..

Pertemuan 2 peliwat penyamun.. hari ini dipercayai yang pertama dirakam sejak pemecatan Anwar pada 18 tahun lalu.

kihkihkih... ini semua hya retorik politik utk mengejar kuasa.. adakah anwar sudah lupa ka.. sapa mahathir.. anwar juga kuat berwayang.. adakah anwar mahu diliwat skali lagi ka.. macai2 PKR sudah lupa kah.. angpa dihambat serupa anjing masa Reformasi 1998 dulu..

Angpa semua kena igt lah.. depa semua tu iblis bermuka manusia.. igt lah yer..

No comments:

Post a Comment