Friday, September 22, 2017

Hadiah SAMPAH Dari Mahathir Buat Hamizura Osman Dan Lembu PPBM

Image result for hamizura osman dan mahathir


Bila si SAMPAH PPBM bernama Hamizura Osman ni dah biol..  akibat di Sampahkan mahathir.. beliau nak bercakap pun dah tak tentu arah.. sekejap sana sekejap sini.. mula2 penubuhan ppbm punyalah berdegar sana sini.. sekarang apa sudah jadi... kena SAMPAH plak dengan Mahathir..




Tun Mahathir dalam ucapan nya di Bukit Merah Lake Town Perak tadi menyatakan semua yang keluar dari PPBM adalah sampah.


MENYAMAKAN MEREKA YANG KELUAR PPBM SEBAGAI SAMPAH - Mahathir Kutty

Tun Mahathir dalam ucapan nya menyatakan
"Kita ....sampah-sampah yang tak elok kita sapu lah keluar.
"Jika ada sampah yang keluar sendiri itu baguih".

Menurut kata Hamizura Osman Janda PPBM - Saya antara yang keluar parti PPBM. Mungkin salah seorang yang Tun Mahathir menganggap sampah itu adalah saya.

Saya terima gelaran sampah itu dengan hati yang terbuka. Kerana apa saja yang Tun M cakap biasa nya betul dan semua orang kena terima kerana Tun M dah memerintah selama 22 tahun.

Segala pengalaman dan kenangan selama 3 tahun akan saya kenang selama lama nya.


Banyak suka duka yang saya lalui sepanjang berjuang bersama Tun M sehinggalah akhir nya saya digelar sampah kerana meninggal kan parti.

Saya doa kan semoga PPBM terus maju jaya dan menjadi sebuah parti yang memperjuangkan nasib Bangsa Melayu . < Ayat Hamizura Osman Janda PPBM menceritakan bahawa dia ni sekarang telah biol akibat menjadi pelacor politik kepada mahathir.. Hamizura Osman ni hanyalah anjing kurap yang tidak ada hala tu...sekian.

No comments:

Post a Comment