Thursday, February 22, 2018

Tujuan Mugadey Kutip Derma Mahu Memborong KC UMNO?


Bila jalan nak bangga dengan penubuhan parti bunga dah kelongkang! Mahathir kepala autakari dikhabarkan menukar plan ke 3 dengan mengutip derma dari pelbagai sudut untuk memborong secara besar - besaran ketua2 Cawangan UMNO yang kaki kebulur duit? itupun jika mereka mampu la nak menabur.... dan KC2 UMNO sedia buta diri mahu menjadi abdi Mahathir sekali lagi.

Pengerusi PPBM, Mahathir aka Mugadey Kutty  diberitakan akan menggunakan 'langkah terakhir' untuk memenangi pilihanraya sekiranya segala usaha yang beliau lakukan untuk menambat hati rakyat menemui kegagalan.

Dengan harta kekayaan berbillion ringgit yang dimiliki keluarga Mahthir, gerakan ini bukan lagi sesuatu yang sukar buatnya.

Menurut sumber, Mahathir kutty dan anaknya, Mukhriz Boboi akan 'membeli' ketua-ketua cawangan UMNO supaya melakukan sabotaj secara senyap terhadap parti.

Kini mereka berdua sedang melakukan gerakan awal untuk mengenalpasti ketua-ketua cawangan UMNO yang berpotensi untuk berpaling tadah.

Mereka akan dibayar sekurang-kurangnya RM50k setiap seorang untuk meyakinkan ahli-ahli UMNO supaya tidak keluar mengundi dan tambahan RM10k lagi jika berjaya menghasut untuk mengundi pembangkang," katanya.

Tambah sumber itu, ada di kalangan AJK Bahagian yang sekian lama menjadi ejen Mahathir Kutty tanpa keluar dari parti yang secara terrang-terangan bertindak menghasut ahli lain untuk menjadi anti-BN.

Senarai mereka yang menjadi ejen berbayar Mahathir Kutty ini bakal didedahkan minggu depan," kata sumber itu lagi.

Kita tengok saja siapa beli siapa dan siapa pula yang akan meminta derma... bye

No comments:

Post a Comment