Tuesday, March 7, 2017

Manipulasi Dan Persepsi Mainan Lembu Siber Berbayar Boboi...

Imej yang berkaitan

MANIPULASI MUKHRIZ TERSERLAH.

1.Troopers hingusan MUkhriz Boboi yg dulunya bersembunyi balik tiang dan mencuri berita secara pandang dengar kebelakangan ini memuatnaik infografik akan pencapaiannya semasa menjadi MB Kedah dahulu.

2. Walhal hakikat sebenarnya apa yang dibuat hanyalah angan kosong semata mata. Tak perlu pergi jauh..sepanjang 3 tahun termasuk dlm ucapan bajet beliau bercakap soal nak dirikan Litar Lumba..Namun apabila tidak lagi menjadi MB lakaran asas litar dan rekabentuk litar tidak pernah kelihatan.Padahal menyatakan dari awal mendapat khidmat rundingan SIC dan syarikat dari Jepun.

3. Lebih malang..pengambilan tanah untuk tapak litar juga tidak pernah dibuat walhal dia sedia maklum proses pengambilan memakan masa. Namun tak boleh salahkan dia. ANAK manja yang bluur menganggap semua tanah di Kedah bapak dia yang punya sepertimana mudahnya .Mahadey melupuskan tanah strategik di Langkawi kepada kroni dan rakan taulannya sepanjang 22 tahun menjadi PM.

4. Lebih malang..projek komersial pecah tanah atas tanah milik Majlis Agama dan Yayasan Islam kunun untuk pembangunan semula Masjid Dakwah kini juga terbengkalai. Bila disemak, Mukhriz melakukan upacara pecah tanah tanpa terlebih dahulu memohon kebenaran merancang dari Majlis Bandaraya. Kini hanya kepingan zink sebagai dinding yg melindungi tapak kosong berkenaan di Jalan Kolam Air. Satu lagi bukti bluurnya pentadbiran anak seorang negarawan.

5. Kita tak payah pergi jauh..sekadar meminta senaraikan program dilaksana hasil getusan idea dari pejabat MB yang diketuainya dulu..Kesimpulan yang boleh dibuat tidak ada.

6. Program kursus kahwin percuma anak muda yang diuarkan adalah program JAIK. Pakej baby kit atau Insentif Kelahiran anak ianya adalah program JKM yang sudahpun dilaksana diperingkat nasional beliau hanya menyerahkannya sahaja.

7. Insentif pengurusan pondok yang dikatakan dimulakannya juga adalah satu pembohongan. Ikut rekod bendahari negeri ianya mula disumbangkang pada semua pondok di Kedah mulai 17 April 2016..selepas beliau tidak lagi menjadi MB.

8. Inilah sikap munafik seorang pemimpin bernama Mukhriz Mahathir..Beliau  boleh berlakon bersolat jam 12 tengahari dengan diikuti makmum yang merupakan cai troopers hingusannya kemudian diambil gambar dan diviralkan. Solat apakah jam 12 tengahari itu.?

9. Adakah dhuha gajah atau solat jamak Zohor per se? Agama sendiri sanggup dimanipulasikan..Tidak hairan kenaoa ahli keluarganya seperti Marina menyokong kuat LGBT dan pejuang atheis.

10. Kini gerakan terbarunya pula mengadakan rundingan sulit bersama pimpinan PAS Kedah dengan sejumlah wang dijanjikan bagi biaya kempen pilihanraya ke 14.

11. Di waktu yang lain berbaiah secara bersungguh dengan pimpinan Amanah, DAP dan PKR Kedah dengan gesaan supaya memusnahkan kekuatan PAS by hook or by crook.

12. Etika dasar pecah perintah amalan yang diwarisi dari bapaknya dahulu. Barangkali dia berfikir dia bijak padahal tindak tanduknya yang suka memanipulasi sudah dapat dihidu.

13. Kedah akan menjadi pusara terakhirnya dimana karier politik beliau dan ayahnya akan dipaku kerandakan..

Boboi FC.

No comments:

Post a Comment